Australien är som en drog, åk aldrig hit om du inte planerar på att gifta in dig i landet.

Som jag pratat om tidigare så vill jag verkligen stanna här, jag skulle tillomed sälja min kropp för att få stanna. MEN EFTERSOM AUSTRALIEN ÄR EEEEEEFTERBLIVET och komplicerat att få sitt visum förlängt om man inte vill slita på en äcklig farm i 3 svåra, tunga, tråkiga, deprimerande månader som jag inte ens kan göra då jag inte har så mycket tid kvar. - Ja ... jag är extremt bitter idag och det skiter jag i.

Jag har som sagt inset att detta "förlänga" visum kan jag nog börja små drömma om för att senare pissa på och lämna landet. Gud vad jag hatar detta land idag, det är som du har en jätte smarrig glass/kaka framför dig men du kan inte nå den eller som kokain som flödar i näsan och du vill aldrig att ruset ska försvinna ur systemet - så är australien! Du vill bara ha mer och mer ....


Kan jag spara ihop tillräckligt med pengar och kanske ett litet lån tillomed så är väl tanken att resa men det betyder att jag kommer vara hemma till jul och ärlligt talat - jag tar hellre livet av mig själv !



Fick precis ett intressant samtal av en bekant från sthlm ja träffa i thailand, om en roadtrip i nz ... huuuummm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0