waitin on a sunny day - och idag kom den !

Men iaf, till nya tider ! - Vädret har vart skit .. Under min hela lediga vecka var det regn sen fick jag 3 till dagar ledigt och gissa ? .. regn !
Idag nu när ja självklart jobbar igen kom solen tillbaka, men som tur är jag ledig fram tills fredag eftermiddag nu :)

Jag har vart borta i 79 dagar idag och på fredag lämnar min andra hälft samt Sara mig för Melbourne, kmr känns mycket tomt när Denize åker.
Vi har ju praktiskt taget levt på varandra de senaste 2 månaderna - men snart är jag där nere också, kan nog vara bra att vi får en pause från varandra med.
Anledningen till att jag stannar är pga av ett tidigare beslut att stanna här yttligare 1 månad och invänta Magdalena men .. efter lite problem bestämde jag mig för att lämna, fast då kom mitt jobb ivägen och berättade att jag måste säga till minst 2 veckor iförväg - så det sög ju !

                                                För övrigt så är min boss avskedad lalalala

                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0