too many dicks on the dancefloor, to many dicks

Som jag tidigare beratta bjod en underbar van mig upp till Brisbane over helgen for att fira hans fodelsedag och jag kan inte mer an saga att den var mer an lyckad, aven om den ar ett enda svart hal efter ett antal flaskor champange och cocktails.

Vi alla som kanner mig vet att jag lyckad med det mesta, och nar jag tillslut blev inskickad i en taxi somnade jag och vaknar upp utav taxi killen vacker mig for att tala om att vi ar framme. Men pga allt mitt intag utav dagen/kvallens drycker sa fick jag kanslan "vart fan ar jag" "jag vill hem" och efter mkt overtalning av taxi killen att jag faktiskt var hemma och dem inte hade nan Bondi Junction i Brisbane, sa insag jag att jag FAKTISKT inte var i Sydney langre.
- Men det blir battre ..
Jag ranglar mig ur taxin och forsoker fa upp grinden med denna lilla sak jag hade i handen [ hur jag lyckas med detta SAMT lasa upp dorren och ta mig till sang ar for mig ett stort mysterium] Iaf.. imorse sa berattar killarna att nagon hade lamnat griden oppen, ytterdorren upplast samt oppen och vi alla vet vem som kom hem forst... Men det varsta var att jag vet att hunden var ute och jag sag henne inte mer efter varat mote nar ja rangla mig hem. Sa nu ber jag till gud att hon faktiskt bara var nagon annanstans !


Bilder fran blue mountians samt helgen kmr upp imorgon !


                                                                               "nu koooooor vi bara"



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har ju sagt att du inte får dricka så mkt, tappar man kontrollen kan man råka väldigt illa ut. Skärpning nu annars kommer jag ner och hämtar hem dej. En orolig Mamsen

2010-01-24 @ 16:15:24
Postat av: Ida

Kim.... ta det det lilla lugna nu. Tänk på mig och din stackars mamma. Och hunden!

2010-01-25 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0