luuring, det kom aldrig några bilder

Jag har vart otroligt seg med allt de senaste dagarna men idag ska jag ta tag i mitt liv och försöka ladda upp bilder från Blue Mountians, brisbane! mer bilder från aussie day samt camp cove kmr de närmsta dagarna.

Under min frånvaro har jag hunnit med att "göra" Sydney lite, jag har tex vart och besökt Wildlife samt ett akvarium här i Sydney med Sara från mitt jobb. Vi drog även till Blue M förra veckan - det är en stor national park här i New south wales, så himla vackert.
Tanken var att vi skulle se lite vattenfall samt göra en kort vandring men vi kom av oss lite och tillslut hade vi vandrat ca 1,3 mil i värmen (mkt mkt stolt).

Australia day firade vi här i tisdags och hela staden var i gung, härlig känsla! Varför firar vi inte Sveriges national sådär ? Vi börja dagen tidigt med några glas vin innan vi tog oss en välbehövt power nap innan vi tog oss in till stan. Vi mötte upp några i Hyde park innan vi gick för lite drinkar samt middag.
Senare var tanken att vi skulle hinna se fyrverkerierna nere i Darling harbour med vi kom PRECIS när dem sluta. Hade en mycket mysig dag ändå!

Igår tog jag samt min flatmate James "negative nancy" Munday oss till Watson bay och gick till Camp cove och titta på gamla nakna gubbar samt gamla militär stationer från 18-talet.

Ikväll ska vi på middag nere vid stranden för att ta avsked av Jeff (andra killen jag bor med) åker hem till Usa för 1 månad samt Negativa Nancy som åker till Nya zeeland. Kmr sakna dem!

Dagarna börjar lida mot sitt slut här i Sydney och igår firade vi 3 månader här dock utan min Denize!
 



Brisy






Kommentarer
Postat av: denize

"Naw min denize"! snart kommer du äntligen ner!!!

2010-02-01 @ 00:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0