jag hatar min dator

Här ska det vara ett inlägg men min dator stängde av sig så därför tänker ja inte skriva om de för nu är jag lite sne.

1, jag råka klippa av mina ögonfransar på höger öga idag med min ögonfransbörjare

2, Jag o johanna gick till sydneys äldsta kyrka idag, St'James - mkt vacker ! Har hittat min kyrkan jag ska gifta mig i iaf ! Vi besökte även en väldigt gammal rättsal,  vi spendera slutligen dagen i hyde park med kaffe :)

Och eftersom våran spis är sönder och inte kmr bli lagad på yttligare 1 vecka så blev de mackor till middag..

                          
                          
                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0