Surfers Paradise

Vi har lamnat Melbourne for Guld kusten och det kanns valdigt bra, det basta ar att dem har det BASTA glass stallet ever har i Surfers efter Swensen, "Cold Rock" lagg det pa minnet sager jag bara.

Well well well.. Vi bor hos Petra & Alex nu mitt vid stranden, jag ser faktiskt stranden och havet fran min sang :) Och imorse vare det tydligen tsunami varning sa massor av manniskor stod pa stranden och kolla pa alla hoga vagor.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva eller JOOO! Vi besokte en nojespark haromdagen och vi akte dem sjukaste sakerna, trodde ALDRIG i mitt liv att jag skulle prova pa fritt fall hemma men nu prova jag en som var mkt hogre sen var det nagon annan sak som gick fran 0-170 km/h pa 6 sek ratt upp i luften.... Harlig kick man fick efter det !


Har forhoppninsgvis hittat jobb med - forsta cv jag lamna in fick jag provjobb sa ska provjobba i en surfaffar nasta vecka (hoppas jag) dock.. sa tror dem att jag jobbat pa HM i 1 ar och som vi alla vet sa har jag aldrig satt min fot som butiksbitrade i en kladaffar whiooo!!

ps. jag glomde saga att jag bade klipp mig och fargat haret !


Kommentarer
Postat av: Klintan

Skönt att de går lite bättre nu:) hoppas du får jobbet. Surfaffär känns ju inte helt fel! Har du hittat någon man än då?

2010-02-28 @ 09:29:07
Postat av: Anonym

Dom har någon halvtrist waterworld ganska nära surfers men med en sjuuuukt läskig 3-D-bio,eller nej 4-D heter d nog. Så har du trist någon dag kan du ta dig dit för att få hjärtat på snurr...Sen e d väl inte så långt kvar till Noosa heller va?

2010-03-02 @ 14:58:35
Postat av: kim

HHaha hoppas jag med ! en man har jag hittat men eftersom jag e sa underbart smart forlora jag honom med.. menmn shit happens eller hur klintan ?:)



hur ar de hemma ??

2010-03-06 @ 08:43:34
Postat av: Ida

Kim... lever du?

2010-03-09 @ 19:00:28
Postat av: Ida

Kimmie.. lever du?

2010-03-09 @ 19:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0