"Dricker ni apelsin jucie ? - ja.. eller nej jag dricker orange jucie!"

Har hänt endel grejor sen sist.. Vi blev utan boende då killen med huset var en lustig figur och eftersom jag har bestämt mig för att lämna Melbourne så blev de lite svårt att lösa denna situation eftersom ALLT är fullbokat här nere av någon lustig anledningen.
Men efter endel random historier så bodde vi i ett rum med 2 random franska killar.. men efter 2 nätter där börjar jakten på ett hostel igen! Hatar detta så mkt.

Men iaf igår hyrde vi en bil och drog The great ocean road med Eric en killen vi träffa i Asien, riktigr häftigt ! Rekomnderar de till alla som tar sig ner mot Melbourne.
Denna väg är längst kusten till Adelaide från Melbourne och på vägen kan man se allt från koalor till fyrer.

Det hände nyss en mycket intressant sak, när vi satt på ett cafe häromdagen och leta boende kom det 4 killar och den ena killen berättar att han spelat fotboll för AIK - och självklart var förska tanken BULLSHIT. Senare när killarna börjar inse att vi inte har boende börjar de försöka hjälpa oss och denna "fotbolls killen" forstatte att ringa mig efter vi hade tackat nej till erbjudanet och helldre bodde på gatan än att ta risken.
Iallafall så idag när jag kom tillbaka till cafet så kommer servitrisen fram och säger "heej, hur mår du ? kommer du ihåg killen du prata med sist här? "jag svarade självklart "ja" och så tar hon fram dagens tidning och VEM var på framsidan? Joo .. fotbolls killen, han var visst fotbollsspelare och duktig var han tydligen också..

Här kmr bilder från Great ocean r.

 







Kommentarer
Postat av: Hanna Montana

Fuck vad fiint!!

2010-02-23 @ 03:58:34
Postat av: Eric

Underbara underbara bilder!

Kan du forklara for mig Kim varfor jag ar i sverige?

Har just landat och vill redan tillbaka haha!

2010-02-24 @ 02:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0