Are u from Ireland ?!

Dagarna i Melbourne flyter på, vi väntar fortfrande på att flytta in i huset och nu bor jag och nora hos Nikola o kattis kusin Chris i Brunswick.
Men med denna väntat har jag börjat inse att jag vill lämna Melbourne och åka upp till typ Brisbane, tankarna i mitt huvud flyter runt - Melbourne är/var inte riktigt min stil men de är fortfrande najs!

Helgen har vart rikitgt lugn men igår så var det St.kilda festival så vi spendera dagen i st.kilda med lite vänner och musik. Avsluta kvällen sittandes med gitarr och sjöng, älskar killar med gitarr... grr !

 


Kommentarer
Postat av: T

We all do... Grr

2010-02-15 @ 19:25:11
Postat av: SH

i love it to! btw go to byron, they all have giutarrs here and lots of other stuff to haha..come and get high!

2010-02-16 @ 00:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0