.. really wants to go home for christmas

Julen narmar sig med STORMsteg som vissa kallar det, jag ser framemot julen pa olika satt -
 
Detta blir min 3dje jul borta fran min familj = Minus,
Ingen jul med Denize = Minus,
Ingen sno, julmust, kottbullar eller Kalle Anka = Minus,
Inga hastar att mysa med pa julaftons morgon = Minus,
Brisbane = Plus
Sol = Plus
Familjen Flannery = Plus
Jag framemot jatte mycket att gora nagot nytt och fa fira den med Quentin och hans familj aven om jag vet att det kommer vara mycket kanslosamt fran min sida (javla ppiller).

Men for att forsoka overleva med dessa minus hade jag och Denize middag och presentoppning igar. Vi at pepparkakor och drack julmust, de sager ju att man blir snall av pepparkakor - jag tror det stammer for jag gav Denize 7 flaskor med julmust.
Fick en JATTE fin tavla av Diddi samt en mug med "miss little sunshine" pa. For inte er som vet sa alskar jag de t shirtarna och har en trouble samt stupid hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0