Julstjarnor = mamma&jul

Hade en ganska dalig vecka med mycket stress da jag eller min mamma snart far hem min hast, vilket vi inte riktigt hade raknat med.
Jag har fortfarnde inte riktigt bestamt mig for hur vi ska losa detta, och tanken att aka hem har slagit mig ganska mycket.Vi far se hur allt loser sig, sa himla jobbigt att jag ar sa manga mil borta och inte egentligen kan lamna landet for att jag inte kommer kunna komma tillbaka in i Australien..

Fredagen tillbringade jag med Denize i Bondi och senare gick vi vidare till en kompis bar innan vi tog oss ner till Bondi Hotel, jag var ganska trott dock sa akte hem runt halv 3 tiden.
Sondagen letade jag&Q efter julgran men Australiens efterblivna julgranar ser ut som skit-buskar men vi har nu iaf bestallt an som anlander nasta vecka whooooop!
Senare gick vi till Hilton hotel for att ata lite middag och prata om planer...


Jag berattade ju forra veckan att vi hade borjat julpynta hemma och egentligen ar det enda som saknas ar julgranen, men idag gick jag runt i affaren och nagonting jag alltid har haft runt omkring mig runt jul ar Julstjarnor (blomma). Sa nu har jag en hemma ocksa :) Kanns nastan som mamma har vart har och gett den till mig hahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0