Julen kom tidigt i ar

Jag ar sa dalig, men igar nar jag kom hem sa lag det presenter under julkranen och jag kunde bara inte halla mig. Eftersom jag och Q ska fira jul uppe i Brisbane bestamde vi oss for att bara ge varandra nagot litet under julen dar uppe och sjalva "huvudpresenten" i Sydney.
Detta skulle ge pa sondagen .. Men eftersom jag verkligen inte kunde halla mig och efter att jag overtala Q att oppna dem igar, sa satt jag dar pa golvet .. framfor granen pa golvet.

- Q lyckades som vanligt att pricka ratt och jag fick ett par jatte sota skor :)



Igar lamna var fina van Nora Australien, hon lamna Sydney for lange sen men har anda bara vart ett telefonsamtal borta och nu ar hon knappt det, DUMMA IRLAND ge henne oss tillbaka



London m. Team Swingland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0