Jag i ett notskal...

Dagen borjade med att jag gick omkring i rummet halvnaken innan jobbet letande efter klader, och jag hade tidigare hort att dem putsa fonstrerna.
Men eftersom min hjarna inte funkar som andras hjarnor ... inser jag att jag gar runt halv naken nar det hanger en gubbe utanfor mitt fonster - pricken pa i'et ar att jag inte inser det forens senare.


Senare efter jobbet vandra jag omkring nere i mataffaren och forsokte fantisera om en fantastisk middag - da min matfantasi inte ar sa stor gick jag omkring .. omkring .. och omkring. Efter ett antal minuter kommer jag pa en fantastisk ide!

Jag kommer hem...
Lagar maten..
Ar jatte exalterad..
Haller upp maten..
Smakar maten...

- Men det smaka valdigt konstigt. Jag sager genast till Q att han inte behover ata upp men han ler och sager att det inte ar sa farligt. Aven om han lamna mer an halva pa sin tallrik, jag tror jag borde halla mig det kottbullar, pasta och pannkakor - thats life ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0