thanks-a-million

Jag kanner mig sa daligt, igar nar jag kom hem fran jobbet kunde jag inte motsa glassen och hallonen samt blabaren som fanns i frysen ..... Sa jag lova att jag skulle ga upp tidigt och simma samt springa, men jag vakna klockan 8 av att nagon utanfor,under,over pa sidan slamra och spika (eller vad som hande) men detta var for mycket sa jag bestamde mig for att somna om. Tyvarr vakna jag inte forens det var for sent att gora det for jag ska strax ga och rosta for Sverige med Magda, whooop whooop !


Som jag tidigare sa kom Alex hit forra veckan for 1 vecka och sjalvklart hade han en bestallning pa chocklad, MUMS - finns inget battre an marabou ! Nu har jag aven hittat en godis affar dar dem iaf har pepparkakor, daim, djungelvral samt lite annat smatt o gott !
Tyvarr jobba jag under tiden Alex var har sa var ganska torr under veckodagarna och under helgen eller .. under fredagen blev de lite for mycket av det goda sa resten av min helg var forstord. Men vi hann med nagra mysiga frukostar samt luncher och jag e ganska saker pa att killarna hade en super tajm !


Juste min ena boss har fatt forr sig att vi ska prova pa olika matkulturer och nu star Sverige pa hans lista, tyvarr kan man inte hitta svensk mat har om man inte aker till Ikea eller ut till Manly. Dock kom han da pa iden att JAG SKA LAGA DEM - for jag ar ju enda svensk menade han pa ? hmmm undra hur detta ska ga...




Kommentarer
Postat av: roger

Ha ha stackars dom.

2010-08-28 @ 12:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0