Nar man ar sjuk far man ata glass i stora lass

Jag har vart sma forskyld ett bra tag som senare gick over till dunder forskyld och senare ihelgen har det gatt upp och nere tills sondag efter middag da jag lag med feber och smartor i ryggen, men bestamde mig for att ga till jobbet iaf, men det sluta med att efter en timme fick jag ga hem da jag tydligen var vit i ansiktet och kandes som jag skulle do - men jag kallar de work ethic!
Och som ni vet nar man ar sjuk far man ata kakor och glass i STOOOORA lass utan att kanna sig dum ! hihihihi

Forra veckan jobba jag 50 timmar och fick helgen ledigt vilket jag fatt den senaste manaden och igar insag jag att jag har samma mardromms vecka infor mig (dock har jag vart sjuk nu 2 dagar) men jag ar glad att jag far helgerna lediga, sa egentligen klagar jag inte!

jag beratta ju forra veckan att jag skulle gora kotbullar, vilket jag ocksa gjorde och resultatet blev ooootroligt bra - maste erkanna att jag var stolt over mig sjalv ! Dock som vi flesta vet ar jag livradd for att pilla pa kott m.m och nar jag val insag att jag faktiskt var tvungen att rulla dessa kottbullar SJALV med mina EGNA hander rann det en tar for min kind och ett svagt skrik kom ut nar jag val nudda kottfarsen..... Och i lordags kom tjejerna over och vi laga carbonara gratang - Mamma ... jag tror jag borjar bli vuxen !

                         
                          - eller vad sager du ?!



nej nu ska jag forsatta vara sjuk och zappa runt pa tv!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det verkar som om du börjar bli vuxen nu. Arbeta inte ihjäl dej bara. kramar längtar tills du kommer hem..........

2010-08-31 @ 20:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0