jag hatar irlandare,sport och alkohol !

oooooj ...  Som jag berattade tidgare sa var jag mkt mkt seg efter forra helgen! Kom in till jobbet i onsdags och den ena managern va inte sa speciellt nojd, och nar jag val kom in pa torsdagen drog ena managern mig at sidan och beratta att de andra tydligen blev sura for jag inte kom in - meeeeen hallaaa ?! jag va ju "sjuk" eller  .. jag var sjuk eftersom jag spydde som en gris. Men iaf han skratta bara at de och sa att han sket i de ..
MEN ! Sen nar jag skulle till jobbet i fredags sa akte jag langt i tid sa att jag skulle komma i tid och inte behova stressa, men nar jag val satt pa taget sa fastna vi pga av natt pa sparet som de skulle fixa och efter att jag satt fast pa taget i 30 min sa inser jag att jag maste ta en taxi for att komma till jobbet inom en rimlig tid! 30 dollar fattigare samt 30 min forsenad kom jag antligen till jobbet efter jag hade suttit fast i trafiken.

Annars har resten av veckan vart bra och jag ar lite mer fattigare da jag kopte nya skor (samma som tidigare), sen ett par till ... och lite mer! Tyvarr fortsatter mina somnproblem och dem blit jobbigare och jobbigare och det hjalper inte att jag jobbar natter, denna veckan har jag jobbat langa timmar 03.00, 04.30, 05.30 ! (dumma irlandska rugby matcher)



Hade en mysig dag nere vid stranden idag med vanner och ol! Varen borjar verkligen komma ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman du kan inte spendera alla dina pengar på skor. Det kanske är för att du gör av med så mkt pengar som gör att du inte kan sova..........

2010-08-01 @ 10:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0