"I think she is swedish ... - And ? why do you care, youre irish Kim"

Vart en ganska lugn vecka pa jobbet, men dessa asiater som garna kmr in pa lunch samt middag gar ALLA pa nerverna och de anda som gar runt i huvudet ar

- how do you want the steak cooked?
- mash or chips.. ah no no mash OR chips, your know mash potatoes .. and fries!
-what sauce do you want?
- gravy, dianne, curry, pepp......


Och nar jag kom in till jobbet forra fredagen hade min ena manager lekt lite och slagit snet pa en boxnings-pase och slagit av armen pa 2 stallen (?!) - synden straffar sig sjalv mohahhaha


Hade lordag samt sondag av och de blev ett misslyckat forsok till utgang da killarna dacka i taxin och vi var inne pa stallet i 5 min innan vi bestamde oss for att vanda och aka hem igen. Sondagen blev de en promenad ner genom The rocks ner till hamnen bakom for att ata brunch samt handla lite smatt o gott. Vi hann aven med att kopa svenskt godis, lat Quentin prova djungelvral men de akte ut lika snabbt som de akte in - men lika glad ar jag for det for det betydde att jag fick dem for min sjalv, vi averka dagen men bio samt att aka och hamta Alexander Burman pa flygplasten sa nu ar han har och leker med med, whoooop whooooop !


Jag hade massor att beratta men eftersom jag jobbat sa mycket den senaste tiden sa har jag glomt bort allt jag skulle skriva.
Igar fyllde iaf min gulliga lillebror 12 ar, tiden gar sa himla snabbt ! Och jag bor tillfallet i the rocks da Denize hyr mitt rum i underbara Bondi !


tjhooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0