dagen efter ...

Eftersom jag har sant super flyt fick jag boter pa 200 dollar haromdagen ...........  - shit happens



Igar jobbade jag och efter jobbet sa overtala alla mig att stanna kvar och ta en drink men en drink blev 10 jagerbombs samt lite annat. Det hande ocksa annat intressant som att min ena manager kysste mig och forklara hur vacker jag va m.m - ska bli sa underbart att ga till jobbet idag nar jag vet att han ocksa ska jobba!! (fy fan) yttligare pa detta horde aven den andra manager detta och de andra nyktra som jobba, senare nar han forsokte dra med mig hem in i han taxi stod alla och titta, blaaaa alla kmr skratta sa mycket idag nar jag kmr in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0