Wall of shame

I våran lägenhet så har vi en väg full med massor av bilder - men det roliga med denna vägg är att alla som hamnar upp på vägen måste ha tillbringat minst 1 natt i lägenheten.  En mycket populär tradition som pågått sedan 1 år tillbaka, dock är vi ganska sega på att skriva ut foton varje gång så alla är inte uppe en.
Men till min glädje har väggen växt när jag kom tillbaka och .. den fortsätter växa :)

                            (3 månader sen)



Det har vart en mycket härlig helg med massor på schemat. Börja fredagen med att säga hej då till Craig :/ senare jobbade jag faktiskt några timmar under kvällen på Diddis gamla jobb. Helt okej!
På lördagen stod "hej då" Bbq samt en promend längst kusten, under kvällen var vi bjudna på en till "hej då" middag hos våran Chilenska vän - där bjöd dem på mat från chile :) Kvällen sluta i Paddington med några goda vänner innan jag tog mig förnuftet att vandra hem !


... Fyller år på Tisdag så dem som vill kan ju alltid skicka ner :

En häst eller 10
Svensk godis
Pengar
Köttbullar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0