oooohyeeaah!

Idag firar jag 6 månader borta, helt SJUKT vad tiden går snabbt! Som jag berätta hade jag en överraskning i lägenheten när jag kom hem i Tisdags på min födelsedag och det var Denize, hon hade åkt ner från Surfers whioo. Igår fyllde hon även år men pga vår utg dagen innan så blev det en extrem lugn kväll med middag samt film och vin.


Idag hade Jeff min flatmate samt Laura en "maraton" med Jeffs jobb, där de ska simma,springa och cyckla inne i stan vid opera huset - oootrolig härlig dag! Solen har strålat och alkoholen flödat. Nu ska jag mysa mig ner i sängen och vila lite medans de andra tittar på New moon (för ca 7474747 gången).






Hade en jobb inteljuv i torsdags och ska vidare på en andra interljuv imorgon + att jag lyckades charma en av cheferna på Jeffs jobb som fråga om jag kunde börja redan imorgon, whiooo ibland ör livet enkelt :)



Kommentarer
Postat av: SH

Haha kim vem charmar du inte;)..Men FAN VAD KUL:D Var det dära jobbet du pratade om btw? Ett stort lycka till. Hoppas att det passar dig (ngt av jobben) :) <3

2010-04-18 @ 15:04:23
Postat av: kim

aah eller interljuven var för de jobbet, tror jag ? haha saknar dig !

2010-04-20 @ 05:34:43
Postat av: Alex

Kimmen, New Moon kan ju vart den segaste film jag sett sen "skilda världar". Stor besvikelse att se den förra veckan när alla hade pratat så gott om den... :) Ville bara dela med dej om min åsikt, haha! Ha det bra så länge, tråkmåns!

2010-04-20 @ 11:39:55
Postat av: Tobbe

HejHej. :) Allt bra idag? :)

2010-04-20 @ 12:05:27
URL: http://tobbees.com
Postat av: Maackyy

jag vill osså dit :O

2010-04-20 @ 12:32:46
URL: http://kandykupps.blogg.se/
Postat av: fia

grattis! :) och lycka till.

2010-04-20 @ 12:37:45
URL: http://diarybyfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0