I feel like I'm trying on a new pair of shoes I really wanna buy, but they just don't fit.

Ingen vidare uppdatering på mig här inte, känns som denna blogg håller på att dö ut ? Anyway som jag berätta så hade vi långhelg förra helgen och jag tillbringa måndagen med Mr. Flannery som skulle köpa en kostym då vi ska gå på hans kusins bröllop i slutet av maj, senare laga han mat åt mig - älskar killar i köket! Kanske bara för att jag skulle laga pasta häromdagen men glömde bort pastan tills jag hör konstiga ljud 1 h senare i köket och kmr in och ser ... jag vet inte, men jag har fan aldrig sätt pasta på det sättet tidigare!

Jag har börjat jobba, som jag berätta så lyckades min charm charma Jeffs (min flatemate) ena chef och han gav mig ett jobb på deras ena kontor som nånting - jag skriver och läser av information av dokument 9-5.30 varje dag! BÄSTA är att idag gick brandlarmet på 2 ggr så vi fick först 40 min rast senare fick vi sluta 40 min tidigare och vem villinte sluta 40 hela minuter på en fredag ?? Well jag tackar INTE nej !



Idag är det valborg WHIOO eller inte.... jag sitter på soffan helt själv hemma och ska strax dra mig till sängs då jag börjar kl 8 imorgon - men vi alla vet vad jag gjorde förra valborg ! hha

Prata med Tessi i en hel timme idag sen i slutet kom Rickard även in en stund, helt underbart att höra deras röster - saknar er så himla mycket vänner ! an inte förstå att jag kom hem från Asien för 1 år sen ... Tiden går så sjukt snabbt!!!

                          



Nu ska jag dra mig, men ett hett tips Justin Nuzuka- Lullaby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0