Drinking is not a solution, unless we are talking about alcohol

Craig is back in town och det har vart några mycket stökiga dagar. Är så himla glad att han kom ner hit, har inte sett honom sen London vilket är ca 7 månader sen ? Tyvärr åker han hem på Fredag .. Men innan dess ere FEST!

Efter en lång stadsvandring och lite vin med Craig igår drog jag vidare över till Norra Sydney för att leka med Quentin och äta lite mat med vin.
Juste .. Trodde jag var kimpossbile härom natten och skulle visa Craig hur cool man är när man kan hoppa över träpålar ..... Resultat blev att jag hade grenar, gräs och hela Australiens natur över, under, inuti mina kläder och kropp samt skapsår på hander och arm, men vem bry sig ? Craig köpte 8 hamburgare + chips ! HA









Livet leker, jag älskar att vara tillbaka i Sydney och bättre blire - snart är jag 21 också! Läskigt

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha, sa kan det ga nar inte haspen ar pa! :D

2010-04-07 @ 09:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0