att jobba i dörren på en bar är bara en anledning att flörta med alla

Så var denna lång helg över! Igår vare Anzac day och det är väldigt stort här nere då man ska hedra alla soldater som stupat i alla dessa krig. Dem börja tillomed att hedra dem kl 4 på morgonen vilket också är väldigt väldigt viktigt för alla australienare .. tydligen en av dem vikigaste dagarna här nere. - jag fira dagen på en klubb.


Har inte hänt så mkt sen sist, fick inte jobbet som jag hade interljuv hos men har jobbat fre och lördag i dörren på en bar i kings cross (SVIN tråkigt) men de är pengar. Roliga med att stå i dörren öär att man får all uppmärksamhet från alla på gatan och brevid oss har vi ett bageri med en lustig liten man som gärna bjuder mig på crossianter samt bröd. Och på andra sidan har vi en brandstation med massor med brandmän...


                         
Hitta dessa killar på min kamera från igår ? Ingen aning vilka dem är och varför de är med på bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0