9 år kvar till 30 .. KUL

Hade en uuuunderbar dag ! Jag och min flatmate Anne tog oss in till Circular quay och leta snabbt upp en mysig resturang där vi dela på en flaska champange samt lite smaskiga efterrätter. Senare påväg mot Botanic gardens hamna vi istället på opera baren - men vem kan klaga på att sitta och dricka vin precis vid vattnet med utsikt över hela hamnen med bron och opera huset ?

När vi sedan lite halv runda om fötterna började ta oss hemåt gick vi en sväng i Botanic gardens! När jag kom hem till lägenheten fanns det en STOR överrasking ( dock jag inte berätta ännu vad detta är), senare blev de lite present öppning där jag fick bland annat ;

Armband
Thai massage
Och en annan lite pinsamre sak.

Efter detta gick vi ner till Bondi beach och hade middag på ett indiskt ställe - ur mysigt!











Igår var jag även och såg Avatar med Jeff i 3d, mkt cool film!


Kommentarer
Postat av: sh

åh vad söt du är i känningen:) och fan vad jag saknar sydney!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-16 @ 22:38:19
Postat av: Ida

Jag älskar Avatar, Underbar! :D Och Justin, han va ett bra tips räkan.. mer sånt vill jag ha. KRAM

2010-04-20 @ 13:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0