te & kakor

Så nu har man provat på goonet med, det smaka helt okej faktiskt efter ett tag med lite juice i!
Senare gick vi till en klubb här i närheten och självklart drog jag en vurpa .. Underbart kul men inte bara jag, en tjej snubbla i trappan och föll några steg ner. Sen ställer hon sig upp och säger " oj.. jag tror jag ramla lite där "

Idag har vi vart och inhandlat lite kläder för halloween och gjort pannkakor. Men att vända pannkakor med en sked och slev går sådär så bättre pannkakor har man väl gjort i livet.
Imorgon är tanken att vi ska utforska stan när dem andra jobbar sen ska vi försöka ta tag i våra cv och söka jobb .. blääää !

Lägger in lite mer bilder från Kina eftersom de inte funka tidigare också :)

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0