Slagen av en katt

Dagen idag har vart ett stort frågetecken, vi vaknade av att Jossan kom inspringandes i rummet och berättar att klockan tydligen var 15 00, så det sög ju.. alla våra planer för dagen gick sådär, efter mycket tjat från vissa bestämde vi oss för att leta reda på Silk market. Men det sluta med att vi hamna vid en möbel affär och efter detta gav vi upp, men vi hann knapp säga buuh innan Peter ringde och fick oss till en bar och senare vidare till en av Pekings hottaste inneklubbar så det var ju najs, aldrig känns mig så nerklädd tidigare då vi alla fortfrande hade samma kläder från dagen. Men men .. sånt ät livet, vi är i Kina !

Peter har en väldigt oklar katt.. Tror inte jag träffat på en katt tidigare som verkligen inte vet att han är en katt, nyss hoppa han på mig bakifrån och försökte komma upp på mitt huvud, tidigare när vi kom hem hade han tillsammans med hunden käkat upp hela Peters påse med ikea varor... Bra team !

Schemat för dagen imorgon är ;
Himmelska templet
Sommarplatset
och ... SHOPPING :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0