Livets hårda skola

Nu har vi snart passerat vårat andra dygn här i Beijing och det har varit både bra & dåligt, tror både jag och Denize kan instämma på att vi saknar ... pannkakor !
Igår bestod dagen mest av att ta igen sömn, vaknade kl 4 i natt klarvaken ..
Därför bestämde vi oss för att äta på hotellet vilket jag aldrig mer gör om, detta förstörde min matlust.
- Kyckling a la ben och slam

Idag har vi vandrat runt runt runt troligen i cirklar, eftersom allt i detta land står på kinesiska och ingen pratar engelska så blir allt plötsligt ett mission.
På schemat för dagen stod det;

 1. Det himmelska templet
 2. Något museum
 3. En park

Vi såg;

 1. Hus
 2. Taxi-bilar
 3. Kineser
 4. Starbucks                                                

                                                                                                                                     

Efter ha suttit på Starbucks i 4 timmar så begav vi oss hemåt. Imorgon kmr Jossan & Calle, ska bli super kul! Då har vi två till att vandra runt i cirklar med ..
Idag fyller min fina storebror 23 år ! Grattis från andra sidan världen :)


Dagen middag - Nuddlar m vatten från 7eleven.


Kommentarer
Postat av: Utvandrarna

haha, så det blev Starbucks?;) gillar!

Hoppas ni har det bra!

2009-10-21 @ 00:57:24
URL: http://notthefirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0