King street, juste jaa ! vänta vart sa du att det var ? ööh jamen precis.

Så nu vad det gjort, var och kollade på opera huset tidigare samt habour bridge och jag ska väl passa på att berätta också att jag är kär i denna vackra, fina, underbara, bästa staden ever ! Man skulle kunna säga att det är en blandning mellan spanien, england samt sverige på vissa sätt och alla är bara så vänliga!
Man kan gå fram till vem man vill och bara börja snacka om de skulle va så, hemma är alla så ... gråa & tråkiga. Jag antar att vi svenskar är ganska dryga .. ? eller ?!

Ikväll ska jag och denize mötta upp några vänners vän på en japansk resturang någonstans i Sydney, kan berätta att jag har INGEN aning ens vart vi ska. Äventyr eller katastrof ? .. ni känner mig, så jag säger inget mer.

    





Kommentarer
Postat av: sara

hahaha no comments!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha

2009-11-02 @ 12:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0