Jag hade en gång en flightpack ...

Som sagt livet är nästan alltid lika underbart, iaf om man heter Kim Haag - tjejen som lyckas med allt.
Jag vet inte hur men jag lyckas men tydligen så lyckas jag med precis allt en människa kan lyckas med, och lite till ..
Som jag tidigare nämde så hade grejor i min väska runnit ut, men detta var inte slutet!
När jag och Denize gick runt och lallade på Arlanda insåg vi visst att gaten stängde kl 18 och joo vad var klockan ? Exakt .. 18.00, det var bara springa kors och tvärs, höger vänster, upp ner, framåt bakåt - jag tror vi sprang fram och tillbaka 2 ggr igenom gången innan vi faktiskt hitta till den lilla undan gömda gaten som låg lääängst och då menar jag verkligen längst bort, undan gömd i källaren längst ner i det djupast Arlanda.

Äntligen är vi framme i Beijing men min roliga timme (timmar) var fortfrande inte slut. För SJÄLVKLART hade mitt lås gått i baklås på flightpacken som jag har min ryggsäck i .. eller hade.
Efter lite klagning och rop på mamma insåg jag att det var bara ta till med våld, fram med nagelkniparen och försöka knipsa upp skiten - detta gick sådär men med lite ilska funkar allt och hulken i mig kom fram, jag lyckades dra upp det lilla hålet och rädda min väska från den förbannade flightpacken.                              
                                                                                                                                 
                                                          
                       

Nu ligger vi på rummet någonstans i Beijing, ska jag vara ärlig har jag ingen aning vart vi är, vi skulle lika gärna kunna vara i Japan? - jag är lost in China, men vi gillare!


Fortsättning följer ..
ps. jag vet inte om det är jag, men det luktar faktiskt häst i vårat rum? ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0