Goodbye my lovers.

Vart ska jag börja .. ? Som de flesta vet är jag världens sämsta människa på att planera och har haft panik hela dagen med att packa, städa, tvätta och allt man ska börja med i tid. Men det är inte slut här, nej för precis innan vi ska sätta i bilen så inser jag att något i min väska har läckt ut .. KUL ! l Livet är nästan alltid underbart!

Just nu sitter jag på Arlanda och mitt plan lyfter om 30 min, det känns så himla konstigt! Det känns fortfrande inte som att vi ska åka men att lämna alla vid säkerhetssaken är alltid lika svårt dock.
Jag vill verkligen tacka alla gulliga kompisar som gjort min helg så otroligt rolig och natten igår .. Tack Nina & Karin! Ni vet vad jag menar ;)
Tiden börjar rinna ut .. Men nu har jag iaf skrivit nånting på denna blogg ! :)



Saknar er alla där hemma redan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0