"Det är för att en annan gris har vart här innan .."

Blev shopping hela dagen igår med, kom tyvärr hem med ett par till skor (7 nu) samt en till väska till och lite mer.. Bästa shoppingen här, slår det mesta tillomed Thailand. Allt är så billigt och att pruta är en sport!
 Dagen igår innehöll förlängning av ögonfransar samt Peking anka, vi tillsammans med Peter gick till en lokal kinesiska resturang och beställde in lite av allt möjligt samt en stor Peking anka. :)

Idag är det sista dagen i Peking och bara några timmar kvar tills vi beger oss till Australien - Sydney ! Jag och Jossan klev upp jätte tidigt och ska nu iväg till Subways och käka en macka, sen har vi en bokad tid på oli massage .. myyyyyss ps. jag har fått som en .... Halsböld ? (jätte fräscht jag vet) men det försvinner aldrig, trotts att jag har medicin nu, jätte jobbigt!
 
                                                             




aja subway väntar ...


Kommentarer
Postat av: lotta

varför råkar du ut för allt helt otroligt

hoppas att det är bra annars puss

2009-10-26 @ 19:45:54
Postat av: sara

hahaha halsböld! e det nån om tjänar på att ha försäkring så är det kim haag! ps. mysig bild:)

2009-10-26 @ 19:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0