Vem glömmer bröd på affären ?

En vanlig dag i Kims liv ..

* Klär på mig
* Borstar tänderna
* Sätter på ipoden
* Går mot affären
* Handlar all jag ska ha
* Går därifrån, glad & nöjd !
* Bakar en Äppelpaj
* ... Inser att jag glömde brödet i affären som jag var så glad över!


Vem får med sig alla varor UTOM brödet ????! Tydligen .. Jag !




Iaf så har jag och Gareth lagat äppelpaj .. eller Gareth satt brevid och sjöng ! Såhär blev resultatet ..

                                                            



Kommentarer
Postat av: roger

Vem bryr sig om bröd när det finns paj????

2009-11-05 @ 12:13:24
Postat av: Sara

Heeeej sötaste vännen! Sjukt kul att läsa om alla dina tokiga upplevelser, du är dig ju verkligen lik ;) haha. Lycka till med allt där nere! Puss

2009-11-05 @ 20:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0