thundercat

Igår tillbringade jag dagen tillsammans med Quentin och ni som känner han, sätt er ner och ta ett djupt andetag.....
 Quentin kan faktiskt laga mat haha. Jag måste erkänna att jag inte trodde på honom när han berätta att han skulle laga lamm, min första tanke var helvete .. Men det smaka otroligt gott :)
Vi tillbringa dagen på ikea och jag fick äntligen äta köttbullar m mos ,lingon och brunsås MUMS samt att när vi gick ner till mat-shopen var jag i HEAVEN!
Det fanns allt från chocklad till köttbullar .. Överrraska Denize med marabou chocklad när jag kom hem dock så hade Pete redan skvallat!
(jag kan dock skvallra att Q nästan krocka på vägen hem från Ikea, hihi)

Idag hade vi tänkt att vara effektiva. Eftersom jag ändå skulle upp tifigt till doktorn tänkte jag att jag skulle ta tag i min job-jakt och faktiskt börja kolla lite, men eftersom dessa irländare är sånna sport töntar satt dem från kl 7 söndag morgon till 4 på natten så det blev halv bra sömn.
Mitt besök hos doktorn gick iaf bra, dem vi fortfrande inte vad som orsakade mina problem men efter antibiotikan försvann alla vita blodkroppar och proverna visa normala värden! :)

Imorgon ska jag & diddi ge lägenhets jakten en ny chans och kolla på en lägenhet lite längre härifrån, hoppas den är fräsh :)






Nu är det dags för den heliga irländska friday night lights stunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0