Melbourne cup

Idag hängde jag, Nora & Denize nere vid stranden, men det var dödligt varmt och vattnet är SVIN kallt. Som tur blåser de på standen så ibörjan funka det iaf att ligga ner fram tills efter kanske 1 timme, jag trodde jag skulle dö.
Tydligen skulle det vart från 35-41 grader ute idag och då kan vi tänka oss hur vart det kommer vara om några veckor, ååh mamma !

Efter en stund på stranden drog vi iaf och satsa på hästar, det har nämligen en stor hästracing cup i Melbourne men alla tittar på det.
Så idag kl 15 var huvudracet och folk fick gå från jobbet för att ta några drinkar och se racet.
Men vi gick iaf till en bar efter vi satsat och tog några cider och invänta racet.. Tyvärr vann inte vår häst, men livet kan inte alltid leka. 


                                                                            
                                                                Vår icke vinnande springare    
                


                                                            








Kommentarer
Postat av: Sara

Neeeeeeeeeeeeej jag ville ju med, men dem har detta i vår med, då får vi gå på det i melbourne! :P

2009-11-03 @ 11:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0