lights will guide you home

Jobbjakten igar sluta med att jag & Denize blev sura pa varandra sa vi skildes at vid Kings Cross och jag gick en liten promenad innan jag skulle mota upp Pete for middag och bio.
Hitta denna lilla mysiga park med utsikt over bron samt att man sag delar av taket pa operahuset, satt dar ca 1 timme innan jag bestamde mig for att ga tillbaka mot stationen for att mota upp Pete.

Vi gick till en bar for att droja ut tiden lite, senare gick vi till en indisk veg. resturang (jatte gott) dar satt vi nagon timme innan vi gick in till deras biosalong och sag Couples retret, eller vad den nu hette.
Iaf .. denna salong hade lite Thailands kansla, ist for att sitta i stolar lag man pa "thai" madrasser, jatte mysigt :)

Haha juste.. Igar nar Denize hade vaknat beratta hon att jag tydligen hae legat och pratar i somnen men de roligaste ar att jag hade legat och pratat pa engelska ist for svenska. Engelskan paverkar mig for mkt .. Nu ligger man och drommer pa engelska med. Sjuka tider!

Lite bilder fran lagenheten.






Diddis forsok att elda lagenheten

Lite random bilder


Hyde Park


Parken i Kings Cross


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0