jag ska ha den och ingen annan ..

Dagen flyter på som smällt smör i solen och det är absolut inga moln på himmlen .. men varför sitter jag då inne för ? Och här och häpna.. Varför städar då Denize ? Livet är allt bra konstigt.

På dagens schema stod det jobb med stora bokstäver längst upp, understruket. Men detta gick väldigt bra eftersom jag och Denize nyss bestämde att vi väntar en dag till, för att ikväll ska vi göra lite nytta och titta på en lägenhet - super bra läge, billig, 2 sovrum m 2 badrum, pool, gym öööh vänta nu KAN DE BLI BÄTTRE ? nej :) Och får vi inte denna lägenhet nu, då vill jag inte ha någon annan !!
Tror inte ni förstår hur bra detta här så jag ska förklara det nu;

  "Här i Sydney är nästan alla lägenheter äckliga men svindyra, dem är också väldigt svåra att få hyra om
   man ska stanna mindre än 3 månader. Man betalar veckovis och en veckohyra på 7 000 är ingen nyhet,
   hyresvärden är ofta en riktig skithög som gärna lurar de flesta på de mesta."

Så nu kanske inte detta är världens bästa beskrivning men det är så man gör här i Sydney, men vi gillare ändååå lalalalaaa !
Sen kan jag berätta att jag har biljetter till den nya Twilight den 19 nov :) whioo



     


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har också biljetter till Twilight den 19.. nice. I'll think of you my darling!

2009-11-10 @ 19:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0