" jag hatar att få sand i min macka "

Helgen har vart så himla bra ! Vi startade helgen med middag på en japansk resturang och som de flesta vet är jag väldigt känslig med mat, så dett var en intressant kväll då dem tvinga i mig nästan allt.
En sak som flöt ner utan problem var sakin, ojoj .. Resturangen vi gick till låg precis vid vattnet vid King street wharf och utsikten var så himla mysig.

Efter middagen gick vi alla fem vidare till the ivy sen är resten historia ...
Lördagen tillbringade vi med alla irländare på standen senare gick vi tillbaka för att förbereda oss för kvällen halloween-party :) Jag klädde ut mig till " tubing victim" där av scrub såren sara ;) Älskar att du faktiskt gick på dem.


Ny vecka, nya äventyr .. eller ? Vi ska ta tag i våra liv och börja fixa jobb & lösa boendet, vill vi får vi bo kvar här men det är så trångt då det redan bor 5 pers här. Annars kan vi bo hos en vän i norra sydney (med världens mysigaste utsikt på kvällen) ett tag tills vi har löst det helt. Fortsättning följer ...











Kommentarer
Postat av: sara

hahaha hör skukle ja skriva no comments!!! hahaha

2009-11-02 @ 12:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0