Jag & Denize med 6 indier ?

Skulle inte tro det va, lägenhet var SKIT och nej vi ska inte ha den. VI mötte upp 2 indiska killar och dem tog oss vidare till en lägenhet lite längre bort och säger inna vi går in "okej, det är inte städat för vi är mitt uppe i våra exams, men de ska städas på söndag"
När vi kmr in möttes vi av en stark stark curry lukt, en sånhär lukt du börjar hosta av för att det bränns i halsen en sån lukt. Vi möttes också utan den ÄCKLIGASTE lägenheten ever + att det stod 6 svettiga indier och spana in oss.. 
Inte nog med detta fick vi även reda på att vi skulle dela lägenheten med resten och även dela rummet med 1 indisk kille. 

Nu får ni inte tro att jag rasistisk men jag och denize med 6 indiska KILLAR.. Nej tack !  Vi fick även reda på att lägenheten som de skrev om var tydligen 2, inte 1 med 2 rum och 2 badrum.



Ikväll ska resten av gänget ut på nått gig medans jag, Denize & Ais ska äta indiskt (haha) och titta på film, och imorgon är det jobb dags.. Jag måste få min fina rumpa upp från soffan nu och börja leta!
Visste ni föresten att jag nu har jobbat på HM ? Pete hjälpte nämligen mig med mitt cv och hitta på både det ena och det anda....



Vem gör vanlig youghurt i en BURK ? Värdelöst.



                                                                                                                     Säger som killarna, Hej då, Käften


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0