Jag är sjuk .. denize är full

Gick ut och åt en trevlig middag på en italiensk resturang m quentin igår, min nyfunne vän här i Sydney! 3 flaskor vin senare vaknar jag upp med världens förskylning och senare under dagen kom febern smygande, men med lite alvedon i kroppen funkar allt, visst?

Nu iaf är det fredag här i underbara Sydney och vi har .. eller de andra har "hej då- party" för en av irländarna som ska hem imorgon, självklart är alla fulla och lite för högljudda medans jag ligger i sängen med en pappersrulle och vatten brevid mig, nerbäddad i sängen.
........  Jaa ! Jag tycker faktiskt synd om mig själv nu!



Juste vi kanske har löst denna boende krisen vi kmr få tillslut, huset brevid håller på att renovera en lägenhet som vi kanske kunde få hyra. :)




Kommentarer
Postat av: pappsen

Nej kim Denize är inte full bara lite glad ok.

2009-11-06 @ 23:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0