Fredag den 13, bra eller dåligt ?

Idag har det egentligen inte hänt så mkt, jag o denize åkte in mot "centrum" och gick runt i The rocks area samt runt habour bridge och operahuset. Det är ett så himla vacker område, vi hitta en liten park ovanför the rocks där vi satt en stund och njöt utav utsikten över norra sydney !

Jag har en mardröm .. Och denna mardröm har inträffat 1 gång tidigare men idag hände det en yttligare gång bland folk dessutom! ... en fågel bajsa på mig!
Efter denna händelse kan jag faktiskt nu erkänna att jag HATAR FÅGLAR. Detta djur går inte att lite på, dem är lömskare än katter och kan tydligen släppa sig vart dem vill, hur dem vill. (Tänk om man hade den friheten)



                         






Imorgon ska vi till min lycka på hästrace, ska bli jätte kul då jag aldrig besökt ett tidigare. Livet här borta utan hästar börjar bli tungt. Hitta en ridskola lite längre bort som sökte voluntärer som kunde ta hand om hästarna, så vi får se om jag kanske söker dit :)
Iaf imorgon .. Imorgon ska vi först på bbq innan racet och senare till racet, tyvärr kan jag redan nu gissa ut att alla kmr vara dygn fulla så eftersom jag är den ansvarsfulla av oss alla och dessutom äter antibiotika, så ska jag för den första gången vara den vuxna och ta hand om alla.  (jag kmr iaf inte förstöra min klänning eller make-up) HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0