livet är inte alltid lätt på andra sidan världen

Gjorde ett besök hos doktorn idag då mina prover hade kommit tillbaka, dock vet dem inte vad som är fel då jag inte har några bakterier men massa vita blodkroppar.
Så nu har jag fått tagit nya prover fast på livmoder och äggstockar och förhoppningsvis är allt bra ! :) Ska tillbaka på måndag och förhoppningvis får jag med mig Pete, så jag kan få hjälp med språket.

- det är inte lätt att förstå doktor-språket på engelska när man inte ens förstår det på svenska. Tycker bara synd om min Mamma som har en dotter som alltid blir sjuk !





Nu fick jag ett roligt samtal från min roliga vän så heeeej då!







Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är inte synd om mej, men jag är väldigt orolig eftersom du är så långt bort. Men de har ju bra sjukvård där. Mamma

2009-11-12 @ 15:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0