where the magic happens

Pa jobbet i fredags blev de krig mellan agarna och min boss och bossen over baren beratta att massor har klagat pa han och nu hade han gjort massor med fel med mat bestallningarna sa kockarna lacka och blev galna. Men sa gar de nar man anstaller en som inte kan prata eller forsta engelska..
Helgen var ganska seg, jag jobbade till i lordags morse sa pa kvallen bestamde jag och Ais att ga ut och ata nagot latt och dricka nan flaska vin.
Vi motte upp nagra vanner till Ais och Nora och gick vidare till en bar, efter 2 flaskor vin gick jag vidare till Swiss hotel for att mota upp Quentin och hans vanner. Efter nagon tiimme dar bestamde jag mig for att aka hem och val pa bussen motte jag upp nagra engelska killar sadar random, mkt rolig busstrip !
Men iaf till helgens hojdpunkt sa idag fick vi ett samtal och vi stryde bilen mot Jamberoo ca 2 timmar fran Sydney till en vattenpark. Det var jag Pete Nora James samt Beno men redan efter 20 min stanna vi for att ata och nar vi antligen kom ut pa motorvagen borja var lilla roadtrip :) JUSTE dagen den riktiga hojdpunkten var att vi hitta en "sakallad" tubing, hihi ! Fast egentligen var de bara en tube pa vatten som flot.. Inga barer eller alkohol men iaf, de kandes bra att flyta runt dar :)
Nu ska jag lamna tillbaka datorn, see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0