som ett paket på posten

Fick ett meddelande av Denize på jobbet idag där de stod "du har fått paket" - nu visste jag ju att det var från min kära mamma, men jag älskar att få roliga saker på posten.
När ja kmr hem öppna jag det självklart och i låg det JULGODIS mums.. Samt min klänning och mitt favorit läppsyl! Fick dock tårar i ögonen då jag kände hemma doften på klänningen ! 

                                                     

Har vart väldigt tyst från min sida denna helg, men jag har jobbat hela helgen samt att Jennie och hennes kompis Malin kom över. Så vi har passat på att åka över till Manly beach, mkt mysigt ställe men stranden var inge bra ! Jobbig sand och smal strand.. men men livet kan inte alltid va lätt här borta i VÄRMEN! - speciellt inte när jag stoppa upp huvudet i en grill på jobbet och brände mig, mkt mysigt MKT mysigt ......
Juste ! I Manly har dem en svensk shop och av några vänner hörde vi att dem hade julmust så detta var en stor anledning varför vi åkte över dit. När vi kom in i shoppen var självklart ALLT utplockat till våran besvikelse, men så när vi kmr fram till kassan börjar jag beklaga mig över pepparkakorn samt julmusten tills tjejen bakom kassan säger "vänta.. ni kan få ta min burk jag la undan, det är ju trots allt jul" VILKEN SUPER KVINNA !

                         

Snart är det jul och jag har 5 dagar ledig från jobbet OCH imorgon kmr Sara whiooioooooo

                                    

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0