pengar pengar pengar ..

Jag har köpt allt jag har sett idag.. (nästan) vet inte vad som flög i mig men jag kände verkligen för att köpa DEN där kjolen och DE där shortsen samt ett linne och .. massor med mat.. och julsaker ... samt en present till en vän som betyder väldigt mkt :)
Jag har ångest nu .. MEN det gör inget för jag är på sådan suuuuper humör, känns som jag är en superkvinna idag! Ingen kan stoppa mig ! (vet dock inte om de är följder till att jag har missbrukat kaffe på jobbet idag)

Idag böev jag erbjuden jobbet och imorgon får jag reda på lön m.m samt att jag även ska börja kl 6 imorgon bitti - vilket betyder att jag måste lämna lägenheten imorgon kl 5! Avis ? .. Det är så svårt att gå upp på mornarna när man ser att Denize ligger över hela sängen och sover som en gris.



Hände en annan väldig rolig sak idag ! Min "kusin" ringde idag och berätta att han är i stan och ska stanna här ett tag framöver - jätte skoj ! jag visste att han skulle komma ner men aldrig när, så idag ringde han från okänt nr så blev väldigt chockad ! Iaf .. vi ska förhoppningsvis ses ikväll !



over n ... out

Kommentarer
Postat av: Denize

Jag sover inte som en gris.. jag har ju min skönhets sämn!!!

2009-12-02 @ 12:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0