Nu e de julen igen nu e den jul igen

Hade en väldigt väldigt bra julafton igår, vi började dagen med pepparkakor senare mötte vi upp några svenska tjejer nere på stranden.
Inför kvällen mötte vi upp Sara och jag hade fått ansvaret att baka paj till middagen så det var bara sätta igång med bakning..
När vi alla  var hos irländarna börja vi äta mat .. massor av mat! Och sen till det roliga PRESENTER whioo, vi hade en varsin person som vi skulle köpa 1 present till och jag hade Pete - som jag gav en scrap book med massor med bilder. Jag fick vääärlden bästa present av diddi med kort till varje present med en liten notis på baksidan :) mkt mkt uppskattat!

  

    
        
                                                           

                        


God jul från oss alla till er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0