en natt pa ett hotel eller aka och rida .. ?

Detta dilemma gav Mr. P mig idag om jag gick till banken och forsokte klara mig sjalv utan hans hjalp (han har likasa som mamma insett att jag garna inte gor sanna "vuxen" saker sjalv), jag forsokte med att jag inte vet hur en australiensk bank ser ut m.m .. Men tydligen eller uppenbarligen ar han inte sa korkad!
Iaf sa hade jag bestamt mig att skita i banken men jag vill verkligen veeerkligen rida och nar P gav mig erbjudandet och menade pa om jag inte gjorde det helt sjalv idag sa skulle det aldrig bli av.  Sa det var bara forsoka bestamma sig - hotel - hastar - hastar - hotel .. humm, tyvarr vet P att hastar gar fore det allt men jag lova att tanka igenom detta.

Men sa vandra jag runt i Westfiled och passerade denna uuunderbara djuraffar (som mamma skulle do om hon fick se) dem har namligen valpar i glasburar m.m, lite hemskt men dem ar sa fruktansvart sota ! Varje gang jag e ledsen eller bara vill se lite karlek gar jag dit - och blir glad igen. Iaf jag passerade dessa underbara kattungar och sma valpar och insag att jag faktiskit fick lite stryka att ga in pa banken och leka vuxen. In your face PETER !



pa. jag hatar fortfrande mitt jobb och nu ska jag pa bio. ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0