Check in, Check IN CHEEEECK IN then put the note under the bell ooookey?

Hade mitt provjobb på Lime Cafe idag. Skulle börjat kl 10.30 men de ringde igår och frågaom jag kunde komma in tidigare och börja kl 8 ist, UNDERBART tänkte jag.. Här har man gått upp sent om dagarna och så ska man plötsligt behöva lämna huset vid 7.
Sen tappa jag min tågbiljett så jag fick köpa en ny för att komma ut från tågstationen jaaaaaa men sen när ja skulle åka hem funka inte den så jag fick köpa en till, rolig va ? När jag väl kom till jobbet så fick jag vänta i ca 30 min innan jag fick börja göra nått, men tror jag fick det iaf !
Dem bad mig att komma in imorgon och jobba frukost & lunch, men däremot kom manager idag och fråga om jag kunde göra en kopp kaffe .. med en expresso-maskin och det står inte på mitt cv att jag kan sånt. Men skulle nog faktiskt kunna påstå att jag kan faktiskt göra en latte nu, tillomed 2!
Själva jobbet var ganska tråkigt och ena kocken är sååå läskig, men whatever .. jag behöver pengarna !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0