Australienska köttbullar ..

SMAKAR SKIT .. Jag och Diddi har pratat om köttbullar sedan vi kom hit och när vi var och handla häromdagen hitta vi till vår glädje köttbullar i mataffären, whioo ! Men till vår besvikelse smaka dem bajs med stora bokstäver .. (inte för jag ätit bajs, men ändå !)
Ni som gillar hemmalagade köttbullar skulle nog kunna finna någon slags glädje i dem, men i mitt hushåll ska det vara Mamma scans !

Jag hatar verkligen mitt jobb, sprang in på toan för att gråta idag - för så mkt hatar jag det. Och som alla små flickor gör så "gick" jag såklart till mamma för att klaga/lätta mitt hjärta. Och detta var svaret jag fick tillbaka;

"Hej
Hälsa från mej och be chefen dra åt h-vete. I Sverige behandlar vi inte personal på det viset."

Detta hjälpte dock inte för nu saknar jag henne ännu mera och vill gråta lite till, Diddi inte hemma heller och jag känner mig väldigt ensam idag - så därför tycker jag faktiskt otroligt synd om mig nu.


..


Kommentarer
Postat av: robee

älskling <3

2009-12-04 @ 11:51:15
Postat av: Petra

uscha dumma människor:( se till att hitta ett annat jobb babe om de känns så, det är inte värt att hålla på med något/ eller jobba med människor man hatar!!Men bara så du vet hatade jag mitt jobb i oz på nattklubben också till en början, människor behandlade en som skit, och det var flera gånger jag bara kände för att be alla dra åt helvete(och gråta på toaletten). ca en månad tog det innan människor ändrade sig, men i slutändan älskade jag mitt jobb där! What dosen't kill you, makes you stronger! i värsta fall sök jobb på sidan av och se till att du får något annat innan du slutar, om det är ekonomin du oroar dig över! Tror på dig gumman! Puss

2009-12-04 @ 13:32:11
Postat av: Sara

DRA DÄR IFRÅN NU!! de kan inte vara värt det för pengarna när du mår såhär dåligt gumman!!! va rädd om dig och skit i att jobba där....du är värd så jävla mkt bättre!!!!!!!!! och du kan få ngt så mkt bättre because you are so fucking lovley!

2009-12-06 @ 04:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0