Älskar allt som har med random att göra

I måndag jobbade jag det tidiga passet och sluta vid 13 och när jag väl kom hem insåg jag att jag inte skulle jobba förens kl 17 dagen efter såååå varför inte försoka ta kvällen till akt att hitta på nått skoj. Men då alla var sega eller panka så insåg jag att det var bara sätta på sig mys kläderna och inse att det inte kmr ske nått skoj.
Men så helt plötsligt knackar det på dörren och in kmr Ali samt Jaki (två vänner till Damian) efter lite övertalning från deras sida drog vi på oss andra kläder. När vi kom ut stod goonet och vänta på oss..

Vi drog till en bar nere vid stranden, detta ställe har 300, 500 ml eller 1 liters öl och vill man kan man beställa med olika fruktjuice - självklart valde både jag och Denize mango. Mkt gott ..
Efter en rad olika drick-spel bestämde vi oss för att gå hem, där goonet väntade ! Kvällen slutade med ett besök på 7eleven och senare på Hollywood avenue för lite mys :) 

                         
                                                

På fredag kmr Jennie och hennes kompis hit från nya zeeland samt en vän från melbourne ! Ska bli kuuuuul !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0